piątek, 11 września 2015

Zakupy dla Córki cz. II

W kolejnej części poświęconej zakupom dla Małej chcę przedstawić ubranka jakie zakupiłyśmy na zakupach z moją mamą. Moja mama ma wspaniały gust i zawsze, nawet gdy sama coś kupuje mojej Córce trafia w 100%. Uwielbiam chodzić z nią na zakupy. zwyczaj też zawsze zahaczamy o jakąś kawiarnie i zatrzymujemy się na ploteczki.
zdj. Kami ka
zdj. Kami ka
Tym razem nie miałyśmy nawet na to siły. zakupy z dzieciakiem, który beztrosko biega po sklepach nie zważając na nic są podwójnie wyczerpujące. 
Na szczęście zrobiłyśmy całkiem udane zakupy. I nie zapomniałyśmy nawet o sobie mama kupiła sobie piękne bordowe szpilki a ja super dżinsy.
Wracając jednak d naszej Gwiazdy, jej garderoba wzbogaciła się o:

  1. Granatowa bluzka z długim rękawem z malutką kieszonka na piersi. Zara 15,90 zł
  2. Kremowa bluzeczka z długim rękawkiem z wzorem balerinek. delikatnie pozłacane. Zara 24,90 zł
  3. Rajstopki beżowe w podłużny wzór w drobne kwiatuszki. Smyk 19,90 zł
  4. Cieplejsze spodnie w kolorze blady róż. Zara 29,90 zł
  5. Cieplejsze spodnie w kolorze szarm, takie na co dzień. Zara 24,90 zł
  6. Śpiochy w fajny wzór. C&A 29,90
  7. zdj. Kami ka
  8. Cudowną kremowa sukienkę z pięknym "malowidłem". Zara 79,90
  9. Sweterek/Płaszczyk w kolorze różowym przetykany srebrną nitką. Przepiękny i cieplutki. C&A 79,90 Szukałam właśnie czegoś takiego, widziałam równie piękny tylko beżowy w Mathercare jednak tamten był zdecydowanie za ciężki.
    zdj. Kami ka
    zdj. Kami ka
zdj. Kami ka
Uważam zakupy za bardzo udane. Czy Wy kupiłyście już wyprawki jesienne waszym dzieciaczkom?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz