czwartek, 10 września 2015

YVES ROCHER olejek pod prysznic - opinia

Yves Rocher olejek pod prysznic
Olejek tej firmy dostałam od mojej mamy w prezencie. Bardzo lubię olejki choć pod prysznic wolę zwykłe mydło. Olejek Yves Rocher ma wspaniały zapach delikatny, orientalny i świetną konsystencję.
Pieni się w sam raz, nie za bardzo - nie znoszę jak jest jej za dużo. Co najważniejsze na skórze pozostawia delikatną ochronę. Nie jest śliska ani oleista. Najważniejsze, że rano nadal moje ciało jest nawilżone mimo, że nie smarowałam się balsamem. Inaczej niż po użyciu większości żeli pod prysznic.

Kolejnym olejkiem godnym polecenia jest olejek Wellness&Beauty.
Kupiłam go w Rossmanie, byłam oczarowana olejkiem z Yves'a dlatego szkoda mi go było zużywać na co dzień. Stwierdziłam, że świetną alternatywą będzie ten rossmanowy olejek i się nie pomyliłam. Bardzo przyjemny zapach, no może ciut za mocny jak dla mnie. Ale doskonale się rozprowadza po skórze, pieni minimalnie. Pozostawia miłą mgiełkę na ciele także nawet rano czuję, że skóra nadal jest nawilżona.

Polecam obydwa.

Do napisania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz