wtorek, 8 września 2015

Neutrogena intense repair lip balm - opinia

Balsam do ust Neutrogena
Jakiś czas temu naprawdę miałam spierzchnięte i suche usta. Zdarza się to bardzo rzadko zazwyczaj nie mam takich problemów, nawet jak nie stosuje żadnych pomadek. Gdy stanęłam przed problemem suchych i spękanych ust zastanawiałam się dość długo co by tu kupić. Chciałam zastosować coś mocniejszego niż zwykła szminka nawilżająca z Nivei.
I to był mój błąd. Zakupiłam ten oto balsam do ust z Neutrogeny. Na opakowaniu producent zapewnia, że ten produkt odżywia, intensywnie koi, regeneruje suche i popękane usta. Nic bardziej mylnego. Konsystencja bardzo rzadka, lejąca, prawie wodnista. Fatalnie trzyma się a ustach już nie mówiąc o smaku. W żadnym momencie nie poczułam ulgi na ustach, wręcz przeciwnie. Usta były lepkie i napięte.
Nie polecam. Szkoda mi wyrzucić ale chyba w końcu się na to zdecyduje. Nie potrzebuje bubli w mojej kosmetyczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz