czwartek, 27 sierpnia 2015

Początek

Na samym początku chcę Cię serdecznie powitać na moim blogu. Blog ten będzie prostym opisem tego co mi w duszy gra, mojej codzienności, zainteresowań, spostrzeżeń.
Zdecydowałam się założyć ten "pamiętnik" ponieważ nie dawno podjęłam kilka istotnych decyzji i chcę żeby miały potwierdzenie tu na blogu. Blog będzie moim powiernikiem, będzie mi przypominał o wyznaczonych sobie celach i liczę, że pomoże i zmobilizuje mnie do ich realizacji.

Na blogu na stronie LIFESTYLE będę pisać o sprawach codziennych dotyczących każdego z nas. O życiu, emocjach, uczuciach, zainteresowaniach, rzeczach i sytuacjach, które dotykają mnie i moją rodzinę bezpośrednio.
Wyróżniam tu kategorie:
Moda i uroda - jak nazwa wskazuje posty w tej kategorii dotyczą wszelkich spraw kosmetycznych, opinii, zakupów, testów, zabiegów kosmetycznych i innych oraz wszystko co jest związane z moim stylem, ciuchami i akcesoriami.
Prasówka - tutaj znajdują się teksty polecające artykuły z gazet, które akurat czytam.
Wyzwanie - zamieszczam tu posty, który biorą udział w wyzwaniach, wydarzeniach blogowych.
Dzieje się - tu piszę o wszystkich wydarzeniach w moim mieście i nie tylko, w których biorę udział, które polecam.
Opinia - tutaj piszę o swoich spostrzeżeniach, opiniach, przedstawiam swoje zdanie na nurtujące mnie tematy dotyczące życia i zachowań międzyludzkich.
Czytelnia - wszystko o książkach, które czytam lub planuje przeczytać, recenzje, opinie, polecenia.
Poradnik - moje sposoby na polepszenie swojego życia.
Podsumowanie miesiąca - czyli miesiąc w skrócie.


Sporą część miejsca na blogu zajmą posty dotyczące RODZICIELSTWA Jestem mamą córeczki, która codziennie niestrudzenie dostarcza mi coraz to ciekawszych tematów na posty.
Wyróżniam tu kategorie:
Ubranka - tematy związane z ubrankami i zakupami dla córki.
Książeczki - tutaj zamieszczam posty o książeczkach i zabawkach dla córki.
Rodzicu pamiętaj - cykl o czym warto pamiętać mając dziecko, jaki błędy popełniamy i czego należy się wystrzegać.
Warto mieć dziecko - cykl z serii co mi daje macierzyństwo i jak zmieniło się moje życie
Wycieczka - subiektywna lista miejsc, które warto odwiedzić z dzieckiem, a które lepiej omijać.
Inne - tu poruszam tematy ogólnie związane z macierzyństwem, opinie.

Co tydzień w niedzielę będę zamieszczać nietuzinkowe i inspirujące mnie CYTATY.


Zaczynamy ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz