środa, 9 września 2015

Przegląd prasowy #1

Prasówka
Bardzo lubię przeglądać i czytać gazety. Kiedy przechodzę koło kiosku zawsze skuszę się na jakąś. Prawdą jest, że nie zawsze mam czas żeby akurat przeczytać każdy artykuł ale staram się przejrzeć większą część. W domu mam nawet specjalną kupkę na gazety do przeczytania (obok kupki na książki do przeczytania). To moje zamiłowanie do wszelkiego rodzaju gazet skłoniło mnie do zrobienia cyklu ciekawych artykułach i wywiadach z czasopism, które aktualnie przeglądam.
Pierwsza pozycja bardziej plotkarska czyli Flesz. Zawsze można na chwilę oderwać się od rzeczywistości i poczytać o gwiazdkach. Oprócz tego  tym numerze bardzo ciekawy przegląd modnych torebek na sezon.
Flesz

Dziecko

Dziecko

W gazecie o dzieciakach dla rodziców Dziecko mamy bardzo fajny artykuł Wolność dla dzieci o tym jak to my kiedyś byliśmy wychowywani a jak to wygląda teraz. Jak chodzimy za swoimi dzieciakami krok w krok żeby czasami im się coś nie stało a przez to może ograniczamy ich wolność i swobodę. Zgadzam się z tym artykułem, szczególnie ze stwierdzeniem, że na jedno dziecko w piaskownicy przypada jeden albo nawet dwoje rodziców. Do przeczytania i zastanowienia się. Mamy też zestawienie butów na jesień dla dzieciaków, Coś na czasie, może coś wybiorę choć ceny niemałe. Cóż dla małej stópki wszystko. I jeszcze coś dla zapominalskich Lekcja szczotkowania. Czyli jak ważne jest mycie ząbków dla naszych pociech i jak to robić prawidłowo.
Dziecko
 I na koniec artykuł  dla kobiet planujących dziecko lub już będących w ciąży. Kompendium wiedzy na temat Praw i przywilejów dla rodziców.
Dziecko



ELLE
ELLE
ELLE
 W ELLE znajdziemy ciekawy wywiad z Wojciechem Waglewskim i Kasią Struss, dodatkowo bardzo udana sesja z Kasią. Możemy zapoznać się też z krótkim przewodnikiem po Nowym Jorku. Może kiedyś się wybiorę. Co najważniejsze, w październikowym ELLE mamy masę rabatów, które można zrealizować w sklepach 3-4.10.2015. Każdy znajdzie coś dla siebie.




Ostatnią gazetką jest Zwierciadło, które zakupił  mi mój Mąż, przy okazji zabierał córkę na dłuuuugi spacer. Ja w tym czasie mogłam zagłębić się w lekturze bez wyrzutów sumienia, że coś zaniedbuję. Z zaciekawieniem przeczytałam wywiad z Natalie Portman. Praktycznie wszystkie filmy z jej udziałem uwielbiam,
Zwierciadło
Zwierciadło
Do myślenia dał mi artykuł Mało jeść, mocno kochać. Co jest ważne aby w zdrowiu psychiczny i fizycznym dożyć 100 a nawet więcej lat. Oczywiście jedzenie, aktywność fizyczna i bliskość z innymi ludźmi. Niby takie oczywiste a jednak nie takie proste. bardzo ciekawy i inspirujący. Warty przeczytania.

Zwierciadło
Coś dla bibliofilii o mikrobibliotekach. O wpływie książek na tworzenie więzi międzyludzkich. Czyli coś dla mnie.  
Zwierciadło
Mamy tutaj też ciekawą rozmowę z Wojciechem Eichelbergerem o piersiach. Może być to ciekawe zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Można dowiedzieć się czegoś nowego.
I na koniec coś o resztkach, które często mogą być podstawą super pysznego dania. I może powinniśmy bardziej się im przyglądać i nie wyrzucać ich tak bezmyślnie. Do przemyślenia i wcielenia w życie. W końcu kiedyś niczego się nie wyrzucało. W tym numerze Zwierciadła również mamy rabaty do wykorzystania w większości w terminie 12-13.09.2015

Zwierciadło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz