sobota, 31 października 2015

Podsumowanie miesiąca #2/10

Nadszedł czas na kolejne, drugie już podsumowanie miesiąca. Muszę stwierdzić, że był bardzo aktywny. Jestem zadowolona i szczęśliwa mimo, że nie wszystko się udało, nie wszystkie plany "wypaliły". Rozpoczęła kilka nowych projektów, o których też będę pisać na blogu. Jestem podekscytowana i ze zniecierpliwieniem oczekuje co przyniesie nowy miesiąc.







W październiku:

Najfajniejszy moment?
Zdecydowanie wycieczka do Zakopanego. Piękna pogoda, wspólna podróż, spędzenie całego dnia razem. Tego mi brakowało.


Najpyszniejszy posiłek?

Nieustannie króluje crumble owocowe :)





Pamiętne wydarzenie?
19 Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Spędziłam kilka wspaniałych godzin na chodzeniu pomiędzy alejkami wypełnionymi książkami. Raj dla książkoholika.


Najciekawszy film, książka, artykuł?
Ostatnio zaczytuje się w poradnikach m. in. Zjedz tę żabę Brian Tracy, Bądź szczęśliwy Andrew Matthews i Drzwi do szczęścia Richard Paul Evans.


Najciekawszy wpis?
Jaskolczarnia Sztuka dla poczatkujacych Rewelacyjne kompendium wiedzy o kulturze w sieci.. 

Najciekawszy blog?
 Inspirujący, motywujący blog Edyty Zając. Przeczytałam od deski do deski.


Coś nowego?
Pierwszy raz brałam udział w wyzwaniu blogowym. Wyzwanie było organizowane przez Save the Magic Moments. Kolejne wpisy można znaleźć tutaj, tutaj i tutaj. Uwielbiam wyzwania i z chęcią będę brać udział w następnych. Dzięki nim czuję, że się rozwijam i poznaję nowe ciekawe blogi.


Zakup miesiąca?
Zakupy kosmetyczne. Chcę trochę zminimalizować swoją kosmetyczką, posiadać tylko to co jest odpowiednie dla mojej cery i karnacji.


Najważniejsze?
W październiku byłam bardziej zorganizowana czułam, że każdy dzień przynosi coś nowego. Zaczęłam być bardziej aktywna i chodzić na dodatkowe spotkania mam z dziećmi. Teraz chodzę w czwartki i wtorki. Jestem bardzo zadowolona poznaję nowe osoby, angażuję się, wychodzę do ludzi. Dla mnie to jest bardzo ważne chcę poznawać nowe, inspirujące osoby, nawiązywać nowe przyjaźnie. Wiem, że w pewnym wieku jest to trudne ale możliwe jeżeli tego się faktycznie pragnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz