sobota, 24 października 2015

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie

Międzynarodowe Targi Książki
 Od dawna czekałam na ten dzień czyli Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. W tamtym roku niestety nie mogłam iść także w tym obiecałam sobie, że muszę tam być.
Targi odbywają się w Hali EXPO na ul. Galicyjskiej. Z łatwością można tam dotrzeć komunikacją miejską, wystarczy wysiąść na przystanku przy M1 i zrobić sobie krótką przechadzkę do Hali. Oczywiście można podjechać autem, na miejscu jest duży parking. Targi trwają od czwartku do niedzieli 25 października także spokojnie każdy może jeszcze je odwiedzić. Szczegóły można poznać na stronie Targów.
Uwielbiam książki więc ta impreza jest stworzona dla mnie.

Międzynarodowe Targi Książki
1. Targi to impreza masowa więc nie mogę się dziwić, że odwiedza ją ogrom osób. Na szczęście nie było znacznych kolejek do wejścia. Nie wiem jak to będzie w weekend.
Jednak było bardzo dużo zwiedzających, praktycznie każdy wystawca był oblegany.
Ciasne alejki, niektóre stanowiska naprawdę niewielkie.

2. Dobrze, że było miejsce gdzie można na chwilę przesiąść napić się kawy czy zjeść.

Międzynarodowe Targi Książki
3. Targi to raj dla rodziców i dzieci. Szeroki wybór książek i animacji dla maluchów. W ogóle było bardzo dużo młodzieży czy to w większych czy mniejszych grupach. Szczególnie oblegali stoiska wystawców z fantasy.

Naprawdę cieszy tak wielkie zainteresowanie targami książki. Wydawałoby się, że dzieciaki nie czytają. Ja na własne oczy widziałam coś całkiem odwrotnego. Dzieciaki kursowały pomiędzy stoiskami i wybierały książki do kupna.

4. Dla mnie jednak było trochę zbyt tłoczno. Fajnie bo poznałam wiele wydawnictw o których nawet nie miałam pojęcia. Widziałam i zanotowałam tytuły kilku książek, które chciałabym kupić. Chcę jednak iść do księgarni i przyjrzeć się im w spokoju bez pośpiechu i gwaru wokoło.
Międzynarodowe Targi Książki
Międzynarodowe Targi Książki



Międzynarodowe Targi Książki
 5. Super opcja do spotkania się ze swoim ulubionym autorem i zdobyciu jego autografu. Naprawdę nieczęsto zdarza się, żeby w jednym miejscu było tylu pisarzy. Ja widziałam kilku m.in. Pana Cejrowskiego. Jednak nie jestem łowczynią podpisów więc tylko przedarłam się przez tłum fanów.  Moi pisarze będą w weekend  ale się nie wybieram, jak pisałam wcześniej dla mnie jest zbyt tłoczno. Możliwe, że przejdę się na Conrad Festiwal.
Międzynarodowe Targi Książki




Międzynarodowe Targi Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz