czwartek, 8 października 2015

Zakupy dla córki cz. III

zdj. Kammi ka
Już nam się zaczęła nasza piękna, kapryśna jesień. Raz cieplej, raz zimniej, deszcz, wiatry i mgły. Mimo wszystko szkoda rezygnować ze spacerów i zabaw na polu. Dlatego też z chęcią wybrałam się na kolejne zakupy dla córci. Tym razem głównie po kurtkę. Przy okazji wzięłam też kilka innych drobiazgów.


zdj. Kammi ka
1. Kurtka Zara cena ok. 160 zł. Niby na dziecko 2-3 letnie. Na moją Małą w sam raz, sadzę, że na przyszły rok też będzie. Fajna beżowa, niestety zdjęcie nie oddaje koloru. Na suwak i zatrzaski. futrzak przy kapturze odpinany. futerko ciepłe i przyjemne w dotyku. Zastanawiałam się nad cieplejszym płaszczykiem. Ale zrezygnowałam, na srogą zimę kupię jej kombinezon.

2. Bluzeczka w paski Entliczek ok. 30 zł. Fajna i przyjemna pasuje do wszystkiego
zdj. Kammi ka

3. Rajstopy Entliczek  kremowe 15,90 zł i beżowe w białe paski ze złotą kokardką 18,90 zł. Cudne.
zdj. Kammi ka



4. Ciepłe rękawiczki a sznurku Entliczek 18,90 zł. Kremowe w beżowe kropeczki. Są piękne i cieplutkie, niestety Córcia nawet nie myśli ich wkładać. Mam nadzieję, że  do zimy przekona się do rękawiczek.


5. Super sukienka dżinsowa Entliczek ok. 60 zł. Jak tylko ją zobaczyłam musiałam kupić. Córka wygląda obłędnie. sama bym sobie taką kupiła. Jest bardzo praktyczna.


zdj. Kammi ka

Niestety, czy stety to nie koniec zakupów większych i mniejszych. Jeszcze czapki, skarpetki, sweterki no i przede wszystkim buty.

Macie jakieś sugestie abo rady, jakie buty będą, na teraz najlepsze dla 16 mc dziewczynki, która uwielbia biegać i bawić się w piaskownicy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz