środa, 4 listopada 2015

Lunch box (WB) - moje propozycje

zdj. Kammi ka
Niestety nie jestem najlepszą osobą żeby wypowiadać się w temacie "jedzenia do pracy". Nawet jak pracowałam nie miałam szczególnej potrzeby dbania o to co jem. Niestety. Zazwyczaj były to rożnego rodzaju drożdżówki z nieodłączna kawą, jakieś owoce typu banan czy jabłko. Może czasami skusiłam się na serek albo gotową kanapkę ze sklepu. Często były to po prostu wszelkiego rodzaju słodycze. Teraz jednak moja świadomość jest inna bardzie bym se przykładała do mojego II śniadania.

Poniżej zestawienie przykładowych II śniadań do pracy:
(Są to potrawy i przekąski, typowe i smakowite dla mnie. Prawdę mówiąc nie rozpatruje ich szczególnie prozdrowotnie tylko pod kątem tego co by mi smakowało i co z chęcią bym zjadła)

  • porcja mix sałat z pomidorkami koktajlowymi polane jogurtem z półsłodką bułeczką
  • paczka bakalii, orzechów, suszonych owoców
  • hummus z półsłodką bułeczką (jestem fanką półsłodkich bułek ;))
  • sałatka owocowa: banany, jabłka, mini mix bakaliowy, śliwki,gruszki
  • owsianka zalana wrzątkiem z siemieniem lnianym owocami sezonowymi i orzechami
  • wafle ryżowe z serkiem wiejskim i dżemem
  • bułka półsłodka z masłem serem żółtym, wędliną, pomidorem i ogórkiem kiszonym
  • wszelkiego rodzaju sałatki makaronowe oraz z kaszą. Tylko trzeba je przygotować dzień wcześniej. U mnie niestety z tym zawsze jest problem.
  • naleśniki lub mini placuszki z jabłkami tzn. racuchy
Z chęcią się dowiem jakie luche wy proponujecie i polecacie :)

Post powstał w związku z wyzwaniem blogowym u lifestylerki.

10 komentarzy:

  1. Naleśniki i racuchy to świetny pomysł, zdecydowanie najbardziej mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tylko trzeba przygotować dzień wcześniej. Ale to też mój ulubiony smakołyk

    OdpowiedzUsuń
  3. owsiankę kocham, owsiankę można przygotować w słoiku - zalewasz na całą noc płatki (wodą, mlekiem, jogurtem, sokiem, czym się chce) dodajesz bakalie lub co lubisz i przez noc pęcznieją sobie spokojnie a rano jak znalazł. Można wsuwać w tramwaju albo w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak robię ale jak zapomnę wieczorem to zalewam wrzątkiem rano i tez jest ok. Ostatnio stawiam na crumble owocowo - owsiane bo mam więcej czasu na poranne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałabym tylko batony musli :) Można je przygotować samemu w domu i potem wcinać cały tydzień.
    Wszystkie Twoje pomysły są bardzo trafne :) Moja lista była krótsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batony świetna sprawa, kiedyś robiłam domowe musli, było przepyszne. Muszę znowu zacząć. Dzięki za pomysł

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi o sałatce owocowej, dawno nie jadłam ale z chęcią wkrótce zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szczególnie z domowym dżemem z pomarańczy :)

      Usuń