niedziela, 15 listopada 2015

Cytat dnia #10

zdj. Kammi ka
Andrew Matthews Bądź szczęśliwy. Jak żyć z Poczuciem bezpieczeństwa, wiara w siebie. 
,,Gdybym miał przeżyć moje życie od nowa, to robiłbym więcej błędów. Nie byłbym taki idealny. Więcej bym odpoczywał. Robiłbym rozgrzewkę Byłbym głupszy, niż byłem. W sumie, bardzo mało rzeczy traktowałbym tak poważnie, jak to robiłem. Byłbym bardziej szalony...

I mniej higieniczny. Więcej bym zrobił, więcej podróżował, więcej wspinał się, więcej pływał.

Pojechałbym tam, gdzie mnie nie było.  Jadłbym więcej lodów i mniej fasoli.
Miałbym więcej rzeczywistych problemów, a mniej tych wymyślonych!
Bo wiecie, byłem jednym z tych, którzy zapobiegawczo, rozsądnie
i trzeźwo w każdej minucie życia.
Były pewne ,,momenty,, i gdybym
mógł je jeszcze raz przeżyć, to byłoby ich więcej, znacznie więcej.
Byłem jednym z tych ludzi, którzy nigdy nie ruszali się z miejsca bez termometru, ciepłej wody, płynu do płukania gardła, płaszcza przeciwdeszczowego i spadochronu.
Gdybym żył jeszcze raz, brałbym wszędzie mniej bagażu.
Gdybym mógł żyć jeszcze raz, jeździłbym częściej na karuzelach,
oglądałbym więcej wschodów słońca i bawiłbym się częściej z dziećmi.
Tyle rzeczy bym zrobił...
Ale nie przeżyję życia od nowa...,,.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz