czwartek, 5 listopada 2015

Kobieco (WB)

 Nie ma nic bardziej kobiecego niż kosmetyki. Cz to pielęgnacyjne czy kolorowe, półki drogerii uginają się pod ogromną ilością wszelkiego rodzaju specyfików. Kobieta może się poczuć jak dziecko w sklepie z zabawkami, wszystkie aż proszą się o wrzucenie ich do koszyka. Wygadają pięknie i obiecują cudowne efekty, nieskazitelną cerę jędrną gładką skórę itd.
Jednak rzeczywistość nie jest taka kolorowa. Większość z tych kosmetyków może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Musimy wybierać kosmetyki zgodnie z potrzebami naszej skóry i najlepiej żeby były one ekologiczne. Choć i to nie zawsze gwarantuje sukces, czasami nawet naturalne kosmetyki mogą uczulać. Musimy nauczyć się łaciny żeby móc odczytywać i porównywać składy. Przede wszystkim musimy znać swoją skórę i jej potrzeby.

Ja nie jestem maniakiem kosmetyczny staram się kupować wypróbowane specyfiki, mam kilka żelaznych produktów, które zawsze są w mojej szafce ale zdarza mi się też eksperymentować. Ostatnio wróciłam z kosmetycznego z takimi oto kosmetykami:

  1. Lierac serum luminescence
  2. Lierac krem luminescence
  3. Pharmaceris koncentrat z Wit C
  4. Eucerin krem pod oczy Q10 active
  5. Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
  6. Biovax odżywka pielegnujaca do włosów blond
  7. Biovax szampon do włosów blond
  8. Schwarzkopf spray rozjaśniający 
  9. Jantar odżywka do włosów i skóry głowy 
  10. Tołpa balsam ujędrniający 
  11. Lovely nude meka up kit
  12. Cienie Pierre rentę
  13. Pomadka baby lips maybelline
  14. Pomadka Blistex
  15. Błyszczyk Rimmel 520 rebel red
  16. Konturówka do oczu Wibo
Znacie może któreś z tych kosmetyków, używałyście, Dajcie znać.

Post powstał w związku z wyzwanie blogowym u Rosaline.







4 komentarze:

  1. Przyznaje się bez bicia: Mam masę kosmetyków, pędzli i róznych kosmetycznych akcesoriów, ale mało ich używam, jedyną obsesją są lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam podobnie, chcę z tym skończyć i drastycznie ograniczyć kupowanie kosmetyków i tak większości nie używam

    OdpowiedzUsuń
  3. A jesteś zadowolona z tego make up kitu z Lovely? Kiedyś miałam możliwość zobaczyć jak malują i były bardzo słabo napigmentowane. Też to zauważyłaś czy koleżanka miała felerną sztukę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocniejsze kolory są wyraziste, niestety te delikatne faktycznie są bardzo słabe. Niestety są nietrwałe, muszę poprawiać makijaż w ciągu dnia. Następnym razem zainwestuję w coś innego. Paletka się fajnie prezentuje ale niestety...

      Usuń