niedziela, 31 stycznia 2016

Ulubione miejsca w Krakowie cz I.


Uwielbiam Kraków, mimo smogu, braku zieleni jest to wspaniałe, pełne możliwości i cudownych miejsc miasto.
Spacerując zawsze można się natknąć na coś niezwykłego, tu zawsze się coś dzieje, jest multum propozycji kulturalnych dla dzieci i dorosłych. Tu po prostu nie można się nudzić.

Z chęcią podzielę się z wami moimi ulubionymi miejscówkami.




1. Tajemniczy ogród na Kazimierzu. Jedna z pierwszych knajp do której zaczęłam chodzić. Świetna kawa i sałatki. Można posiedzieć przy drinku i zjeść coś dobrego. Zimą zawsze pali się uroczy i ciepły kominek. Bardzo fajna muzyka do posłuchania w tle.

2. Chocoffee Galeria kawy i czekolady na Wiślnej. Przepyszna czekolada na gorąco oraz mój ulubiony torcik toffi. Chodzę tam od dawna na szczęście  z czasem knajpa się powiększyła, choć nadal jest raczej ciemna w środku. Można spokojnie posiedzieć i wypić pyszną kawę, poczytać gazetę. Najbardziej oblegany jest stolik przy witrynie. Ja ostatnimi czasy najchętniej przesiaduję z tyłu gdzie jest uroczy kącik dla maluchów.

3. Mount Blanc Pijalnia czekolady i kawy. Jeżeli już jestem przy pijalniach kawy i czekolady to nie mogę nie wspomnieć o przepysznym miejscu jakim jest Mount Blanc. Mają boską gorącą czekoladę i cudowne, rozpływające się w ustach pralinki. Podczas zakupów w galerii lubię tam usiąść i odpocząć delektując się pysznościami.

4. Niedawno odkryta Cytat Cafe. Zaprowadziła mnie tam przyjaciółka i przepadłam. Mają pyszną kawę i gruszkę w cieście. Kawiarnia jest naprawdę maleńka, oblegana przez obcokrajowców. Jest tam cała masa książek, które można bezkarnie czytać a bonusem jest otrzymanie cytatu do każdego zamówienia.

5. I po sąsiedzku, a raczej na przeciwko Absynt Cafe. Bardzo stylowa kawiarnia, bywam tam od bardzo dawna. Pierwszy raz zabrał mnie tam mój, wtedy jeszcze nie mąż na jedną z pierwszych randek. Bardzo klimatyczne miejsce, pyszna kawa, herbata i mocniejsze trunki też.

Na dziś tyle.
Czy byliście w którymś z tych miejsc? Jakie są wasze opinie?
Wkrótce zamierzam dopisać kolejne pozycje więc do poczytania.


1 komentarz:

  1. Kocham Kraków, ale byłam tu już wieki temu. Ostatnio z mego miasta utworzono połączenie lotnicze bezpośrednio do Krakowa, więc może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń