sobota, 23 stycznia 2016

Bądź dobry dla siebie

W mroźne, zimowe dni lubię zaszyć się w najcieplejszy kąt mojego mieszkania z kubkiem gorącej kawy lub herbaty, świetną książką i nadzieją na szybką wiosnę.
Nie żebym nie była fanką urokliwych zimowych pejzaży, widoków, sportów zimowych i magii padającego śniegu tylko po prostu jestem całkowicie i totalnie ciepłolubna.
Jednak zimowe dni, a szczególnie długie wieczory są doskonała okazją do dopieszczenia siebie.
Oto kilka moich pomysłów na dobre samopoczucie nie tylko zimą:

  1. Masaż gorącym olejkiem. Ja jestem fanką zapachowych olejków w świecące, świetne pachną i są nastrojowe a do tego cudownie nawilżają.
  2. Domowa, gorąca czekolada z piankami lub bitą śmietaną. 
  3. Domowe SPA. Teraz w drogeriach jest ogromna ilość wszelkiego rodzaju specyfików. Bez trudu można skompletować sobie taką wyprawkę. Dla mnie koniecznie maseczki na każdą część ciała i zapachowe świece.
  4. Cięte, żywe kwiaty zimną. Od razu nastrój robi się wiosenny.
  5. Robienie list. Dla mnie jest coś magicznego w spisawaniu rzeczy. Dodatkowo gdy za oknem jest już ciemno i po niebie wirują płatki śniegu. 
  6. Mimo uwielbienia dla ciepłej pogody nie mogę sobie odmówić rześkiego spaceru wśród oszronionych drzew.
  7. Pieczenie ciasta, najlepiej korzennego.
Lista nie jest wyczerpana. Myślę, że każdy z nas może tam dopisać kolejne punkty.
Ja zmykam na sanki a potem może gorąca czekolada a może ciasto marchewkowe 😉 kto wie co przyniesie wieczór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz